Loading...
ul. Miła 100, 70-000 Gdynia, Polska
Pn. - Pt. : 7.00 - 18.00
+48 123 456 789

Kim Jesteśmy?

Rada Rodziców Gimnazjum nr 10 w Gdyni stanowi integralną część naszej społeczności edukacyjnej. Powstała z pragnienia reprezentowania głosu rodziców i dbania o najwyższe standardy edukacyjne oraz warunki nauczania dla naszych dzieci. Od wielu lat pełnimy kluczową rolę w budowaniu mostu pomiędzy rodzicami, uczniami a kadrą pedagogiczną, angażując się w różnorodne projekty i inicjatywy na rzecz szkoły.

Nasza misja to nie tylko wsparcie uczniów i nauczycieli w ich codziennej pracy, ale również aktywne uczestniczenie w życiu szkoły, inicjowanie zmian i dbanie o ciągły rozwój placówki. Jesteśmy dumni z naszych osiągnięć, które przyczyniły się do podniesienia standardów edukacji oraz zacieśnienia więzi społeczności szkolnej. Wierzymy w moc współpracy i zaangażowania w dobro wspólne.

Joanna Przewodnicząca

Joanna jest matką dwójki uczniów Gimnazjum nr 10 w Gdyni. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w sektorze edukacji i jest aktywną członkinią społeczności lokalnej. Jej pasją jest rozwój osobisty młodzieży oraz tworzenie przestrzeni do ich kreatywnego rozwoju.

W Radzie Rodziców Joanna angażuje się w inicjatywy dotyczące poprawy jakości nauczania oraz warunków edukacyjnych w szkole. Jest również inicjatorką wielu warsztatów i spotkań dla rodziców, które pomagają w zrozumieniu wyzwań współczesnej edukacji.

Tomasz Wiceprzewodniczący

Tomasz, ojciec trójki dzieci, jest inżynierem z zawodu i entuzjastą nowoczesnych technologii. Dzięki swojemu doświadczeniu zawodowemu wnosi do Rady wiedzę na temat innowacyjnych rozwiązań w edukacji oraz promuje ideę nauki przez praktykę.

Jako wiceprzewodniczący Rady, Tomasz koncentruje się na współpracy z nauczycielami w zakresie wdrażania nowych technologii do procesu dydaktycznego. Organizuje również cykliczne spotkania dla rodziców, na których prezentowane są nowinki technologiczne wspierające edukację.

Małgorzata Sekretarz

Małgorzata jest matką jednego z uczniów klasy siódmej i pracuje jako psycholog dziecięcy. Jej główną misją w Radzie jest wsparcie uczniów w aspektach emocjonalnych oraz organizacja warsztatów i konsultacji dla rodziców dotyczących psychologii wychowania.

Dzięki swojej wiedzy i umiejętnościom Małgorzata pomaga w rozwiązywaniu konfliktów i budowaniu pozytywnych relacji między uczniami. Jest również odpowiedzialna za współpracę z doradcami zawodowymi oraz organizację spotkań informacyjnych dla rodziców na tematy związane z rozwojem emocjonalnym młodzieży.

Działania i Inicjatywy

Rada Rodziców Gimnazjum nr 10 w Gdyni nieustannie dąży do aktywnego uczestniczenia w życiu szkoły, wprowadzając nowatorskie inicjatywy i działania, które służą poprawie warunków edukacyjnych oraz wsparciu rozwoju uczniów. Współpracujemy ściśle z kadrą pedagogiczną, uczniami oraz innymi instytucjami, aby w sposób holistyczny odpowiadać na potrzeby naszej społeczności edukacyjnej.

W ciągu ostatnich lat podjęliśmy szereg działań, które przyczyniły się do zacieśnienia więzi w społeczności szkolnej oraz podniesienia standardów nauczania. Niektóre z naszych kluczowych inicjatyw to:

  • Organizacja cyklicznych warsztatów dla rodziców na tematy związane z wychowaniem i rozwojem dzieci w wieku gimnazjalnym.
  • Wprowadzenie programu mentoringowego dla uczniów klasy pierwszej, gdzie starsi uczniowie pomagają młodszym w adaptacji w nowym środowisku szkolnym.
  • Zakup dodatkowych materiałów dydaktycznych oraz wsparcie dla kółek zainteresowań, dzięki czemu uczniowie mają dostęp do nowoczesnych narzędzi edukacyjnych.
  • Współorganizacja festiwalu talentów który jest okazją dla uczniów do prezentacji swoich umiejętności artystycznych, naukowych czy sportowych.

Za każdym razem, gdy podejmujemy nową inicjatywę, kierujemy się przede wszystkim dobrem uczniów i dążeniem do stworzenia środowiska, które będzie sprzyjało ich wszechstronnemu rozwojowi. Dzięki współpracy, zaangażowaniu i pasji, Rada Rodziców nieustannie pracuje nad tym, by Gimnazjum nr 10 w Gdyni było miejscem, w którym każdy uczeń czuje się wartościowy i doceniany.